Posiadamy certyfikaty Google oraz należymy do programu partnerskiego Google dla Agencji. Wiemy doskonale jak posługiwać się systemem Google AdWords, aby Twoja kampania skutecznie przyciągała nowych klientów.
Jak pracujemy?
- Ustalamy cel kampanii i analizujemy
Najpierw rozmawiamy z Tobą i ustalamy jakie cele chcesz osiągnąć poprzez reklamę linków sponsorowanych AdWords.
Ustalamy, która grupa produktów lub usług daje największe zyski w Twojej firmie. Sprawdzamy czy wcześniej były prowadzone kampanie AdWords i z jakim skutkiem.
Analizujemy dane historyczne, bieżącą sytuację w Twoim biznesie oraz sytuację rynkową (analiza konkurencji). - Dobieramy słowa kluczowe
Sprawdzamy jakie słowa kluczowe związane z Twoją ofertą są najczęściej wyszukiwane w wyszukiwarce Google. Sprawdzamy również jaka jest ich konkurencyjność i jaka może być cena za 1 kliknięcie. W zależności od budżetu jakim dysponujesz i celu jaki chcesz osiągnąć dobierzemy najlepsze słowa kluczowe, które spełnią wszystkie założenia Twojej kampanii. - Budujemy strukturę kampanii
Zawsze kierujemy się zasadą - użytkownik klikając w reklamę powinien na stronie docelowej odnaleźć informacje, których szukał. Tworząc strukturę kampanii Google AdWords pilnujemy, aby słowa kluczowe oraz teksty reklam były spójne z Twoją stroną internetową. - Przeprowadzamy audyt Twojej strony
W celu podniesienia skuteczności kampanii Adwords czasem trzeba wprowadzić kilka korekt na Twojej stronie internetowej. Zdziwisz się jak drobna zmiana np. umieszczenie guzika „call to action” czy formularza kontaktowego we właściwym miejscu może znacząco podnieść skuteczność kampanii i wzrost liczby zapytań od potencjalnych klientów. - Optymalizujemy i raportujemy
Kiedy Twoja kampania AdWords już wystartuje to jeszcze nie koniec naszej pracy.
Mierzymy jej efektywność i wyniki jakości. Sprawdzamy jaki pozycje obejmują Twoje reklamy w stosunku do konkurenci, jakie koszty ponosisz za każde kliknięcie. Wyciągamy wnioski i optymalizujemy kampanię w taki sposób, aby Twoje reklamy wyświetlały się na najwyższych pozycjach w wyszukiwarce Google i generowały najniższe koszty za jedno kliknięcie.
Na koniec każdego miesiąca miesiąca otrzymujesz od nas pełny raport z przeprowadzonej kampanii.
Google to nie tylko wyszukiwarka.
Firma Google Inc. zrzesza miliony wydawców internetowych (właścicieli stron www) publikujących treści praktycznie na każdy temat. Strony te oferują klientom Google możliwość wyświetlania reklam w formie bannerów reklamowych lub reklam tekstowych.
Co możemy dla Ciebie zrobić?
- Kampania bannerowa na serwisach Internetowych
Google umożliwia targowanie reklam wg. tematyki stron internetowych lub zainteresowań Twoich klientów. Wybierzemy dla Ciebie najlepsze strony internetowe, zaprojektujemy bannery reklamowe, ożywimy je we Flash’u lub HTML5, uruchomimy kampanię i przeprowadzimy jej optymalizację. - Kampania re-marketingowa
Zapewne nie raz przykuło Twoją uwagę, że widzisz reklamy firm, których strony wcześniej odwiedzałeś. To jest właśnie kampania re-marketingowa.
Polega ona na tym, że kiedy szukasz konkretnych usług czy produktów przeglądasz różne strony internetowe. Jeśli odwiedziłeś stronę internetową firmy, która w danym momencie prowadzi kampanię re-marketingową możesz mieć pewność, że w pamięci Twojej przeglądarki zapisały się tzw. Cookies, które powodują wyświetlanie reklam nawet wtedy gdy odwiedzasz strony internetowe nie związane z tematyką reklam.
Basia Bolimowska
Marketing Manager, Partner
+48 535 805 700
basia@threedotsgroup.pl