Powierzając nam realizację kampanii mailingowej masz pewność, że Twoja oferta trafi do osób, które mają szansę stać się Twoimi klientami.
Odpowiednio przygotowana treść maila, opracowanie graficzne oraz właściwy dobór bazy mailingowej
to gwarancja wysokiego współczynnika otwarć i odwiedzin Twojej strony internetowej.
Etapy przeprowadzenia kampanii mailingowej.
1/Dobór grupy odbiorców mailingu
Najważniejszym elementem każdej kampanii mailingowej jest właściwe dobranie bazy odbiorców.
W zależności od budżetu jakim dysponujesz oraz grupy docelowej, możemy zaproponować Ci następujące rozwiązania:
• Baza danych firm (B2B)
Przygotujemy dla Cebie dedykowaną bazę firm, mając na uwadze następujące kryteria:
- wielkość zatrudnienia,
- osoba decyzyjna/właściciel,
- forma prawna,
- obroty firmy,
- liczba posiadanych przez firmę pojazdów,
- przychody ze sprzedaży (dla dużych przedsiębiorstw),
- geolokalizacja.
• Baza mailingowa do konkretnych osób w firmie (B2B)
Współpracujemy z największymi portalami branżowymi oraz dostawcami baz mailingowych,
które posiadają w swoich zasobach adresy mailowe do osób, które wyraziły chęć otrzymywania informacji handlowych.
Są to osoby, które rejestrując się w bazach podały informację o miejscu zatrudnienia oraz obejmowanym stanowisku.
• Baza mailingowa do osób prywatnych (B2C)
Podobnie jak w przypadku baz mailingowych do B2B, jesteśmy w stanie przygotować
wysyłkę maili do osób stargetowanych wg. wieku, miejsca zamieszkania, zainteresowaniach etc.
• Twoja własna baza mailingowa - rozwój i utrzymywanie relacji z klientami
Przeprowadzimy specjalne akcje promocyjne mające na celu pozyskanie nowych adresów mailych do Twojej bazy klientów.
Doradzimy jak powinna być skonstruowana Twoja strona internetowa, aby klienci chętnie zapisywali się do Twojej bazy mailingowej.
Pomożemy w segmentacji Twojej bazy mailingowej w celu dopasowania treści wysyłanych wiadomości,
tak aby jak najlepiej spełniały oczekiwania Twoich klientów i zachęcały ich do bycia jeszcze bardziej lojalnymi klientami.
2/ Segmentacja bazy mailingowej
Przyzwyczajeni jesteśmy, że treści reklamowe są coraz lepiej dopasowane do naszych zainteresowań i aktywności.
To samo odnosi się do wiadomości wysyłanych drogą mailową. Proponujemy dzielenie baz odbiorców przykładowo:
na tych najbardziej lojalnych klientów, leady oraz tych, którzy nie odwiedzali Twojej strony już od dawna.
Dla każdej z tych grup proponujemy przygotowanie osobnego przekazu marketingowego,
tak aby był on lepiej dopasowanych do oczekiwań twoich klientów.
3/ Projekt graficzny mailingu oraz hasła reklamowe
Kolejnym etapem kampanii mailingowej jest przygotowanie treści mailingu oraz projekt graficzny.
Nasz wykwalifikowany i doświadczony zespół zaproponuje Ci oryginalne i nowoczesne projekty graficzne
a zespół copywriterów przygotuje chwytliwe tytuły maila oraz ich treści.
4/ Testy A/B. Analiza. Wnioski
Dla każdej akcji mailingowej przygotowujemy kilka różnych kreacji, w tym treści oraz tytułów wiadomości.
Zanim roześlemy Twoją wiadomość do całej bazy odbiorców, przeprowadzimy tzw. testy A/B.
Wyniki testu dadzą nam odpowiedź, która kreacja oraz treść wiadomości najbardziej zainteresuje odbiorców
i uzyska najwyższe współczynniki kliknięć (CTR) i odwiedzin Twojej strony internetowej.
Na zakończenie każdej akcji mailingowej przygotowujemy raport wraz z wnioskami i rekomendacjami
do dalszych działań w ramach komunikacji z Twoimi klientami.
Basia Bolimowska
Marketing Manager, Partner
+48 535 805 700
basia@threedotsgroup.pl