Zaprojektujemy profesjonalne logo, logotyp, godło, znak firmowy czy symbol graficzny dla nowych marek. Wykonamy audyt i odświeżenie znaku albo pełen rebranding dla już istniejących firm, marek i projektów biznesowych.
Jak pracujemy?
- Nowe ubranko dla Twojej marki „szyjemy na miarę”, dlatego zaczynamy od dokładnego rozpoznania Twojego pomysłu, planów biznesowych, charakteru marki, grupy docelowej itp. Wystarczy, że odpowiesz nam na kilka pytań, a my zajmiemy się resztą.
- W oparciu o uzyskane odpowiedzi, przygotujemy i przedstawimy kilka różnorodnych, wstępnych konceptów kreatywnych Twojego znaku.
- Następnie wspólnie zdecydujemy, które z pomysłów najlepiej realizują Twoje cele. Przygotujemy ich dodatkowe warianty, wersje i opracowania – do momentu, aż będziesz w 100% zadowolony z efektu.
- Po ustaleniu ostatecznego kształtu logo, koncentrujemy się jeszcze na istotnych detalach, dopracowując typografię i kolorystykę oraz przygotowując krótki „brand manual” określający podstawowe parametry znaku.
- Finalnie otrzymujesz paczkę ze swoim logo w różnych formatach – Twoja marka może cieszyć się unikalnym znakiem!
Co otrzymujesz?
- Profesjonalną opiekę i porady projektanta doświadczonego w pracach brandingowych
- Co najmniej trzy różnorodne koncepcje wstępne do wyboru oraz co najmniej kilkanaście ich wersji i wariantów.
- Nieograniczoną liczbę bezpłatnych zmian i poprawek. Pracujemy dotąd, aż będziesz w 100% zadowolony.
- Komplet profesjonalnych formatów Twojego logo. Przygotujemy zarówno pliki wektorowe (tzw. krzywe) jak i rastrowe. Dzięki temu masz wszystko, co niezbędne, aby Twoje logo pojawiło się w internecie, druku, grawerunkach, tłoczeniach, wydrukach wielkoformatowych i wszelkich innych aplikacjach, jakie przyjdą Ci do głowy.
- Mały „brand manual” – kilkustronnicowy dokument zawierający najważniejsze parametry znaku i podstawowe zasady jego stosowania (w tym m.in. definicje kolorów, typografię oraz pola ochronne)
- Pełne majątkowe prawa autorskie, potwierdzone stosowną umową, które zagwarantują Ci bezpieczne korzystanie ze swojego znaku.
Piotr Wieczorek
Creative Director, Partner
+48 505 985 585
piotr@threedotsgroup.pl