Analiza problemu i projekt UX
Nasze prace (jak zawsze) rozpoczęliśmy od spotkania z Klientem i zwiedzenia fabryki. Poznaliśmy procesy technologiczne i wszelkie zawiłości oferty firmy Bogucki folie. W oparciu o te informacje, przygotowaliśmy architekturę informacji strony, zorientowaną na doświadczenia użytkownika (UX) i specyfikację projektowanego rozwiązania.
Kreacja graficzna
Nasi graficy zaprojektowali layout strony w taki sposób, aby zachować spójność z aktualną identyfikacją wizualną klienta i stosowanym przez niego kodem kolorystycznym. Wykorzystanie prostych form geometrycznych nawiązujących do kształtu logo oraz przejrzystych piktogramów przy podziale oferty, pozwoliło, nadać stronie lekkości i dynamizmu.
Wdrożenie i integracje
Uruchomienie strony obejmowało między innymi wdrożenie systemu CMS Wordpress z implementacją responsywnej grafiki na wersje mobilne, a także przygotowanie czterech wersj językowych.