Przed rozpoczęciem kampanii reklamowej zaprojektowaliśmy oraz wdrożyliśmy responsywną stronę internetową fastandfix.pl prezentującą zalety i funkcjonalności haczyków Fast&Fix.
W kolejnym etapie zaplanowanowaliśmy oraz dokonaliśmy zakupu powierzchni reklamowej na największych serwisach wnętrzarskich. Ponadto reklama wyświetlana była na portalach należących do sieci partnerskiej Google Adwords.
Równolegle z prowadzoną kampanią reklamową na portalach o tematyce wnętrzarskiej, uruchomiliśmy kampanię reklamową na Facebooku oraz przeprowadzilismy konkurs pt. „Wakacje jak z obrazka. Wyhacz super nagrody w konkursie Fast&Fix!”. Reklama na Facebooku pozwoliła dotrzeć do grupy docelowej poprzez możliwość dokładnego targetowania wg. wieku, zainteresowań, miejsca zamieszkania, statusu zawodowego etc. W wyniku przeprowadzonych działań uzyskaliśmy szeroki zasięg kampanii oraz znaczaco powiększyliśmy liczbę nowych fanów marki Fischer.
W celu budowania pozytywnego wizerunku produktu Fast&Fix wdrożyliśmy działania z zakresu WebPR. W efekcie naszej współpracy z mediami, na portalach o tematyce wnętrzarskiej i budowlanej pojawiły się publikacje prezentujące zalety oraz możliwości zastosowania haczyków Fast&Fix.