Współpracę rozpoczęliśmy od przygotowania projektu oraz realizacji strony internetowej. W ciągu kolejnych 4 lat współpracy pracowaliśmy nad jej optymalizacją poprzez dodawanie nowych funkcjonalności oraz dostosowywanie jej do bieżących standardów programowania i pozycjonowania w wyszukiwarce Google.
Najważniejszym elementem strategii e-marketingowej była promocja firmy w wyszukiwarce Google i na portalach branżowych. W ciągu kilku miesięcy od rozpoczęcia działań związanych z pozycjonowaniem, strona internetowa klienta znalazła się w TOP3 wyników wyszukiwarki Google. W efekcie uzyskaliśmy ponad 65% udział wejść na stronę internetową z wyszukiwarki Google w stosunku do pozostałych źródeł odwiedzin, jednocześnie przy najniższym współczynniku odrzuceń (Bounce Rate 24%).
Kolejnym elementem komunikacji z partnerami biznesowymi była komunikacja e-mail marketingowa. Co tydzień przygotowywaliśmy projekty do nowego newslettera oraz realizowaliśmy wysyłkę. Ponadto dbaliśmy o rozwój oraz higienę bazy mailingowej.
Do naszych zadań należała również opieka nad profilem firmowym LinkedIn oraz kanałem Youtube.